Na ulice polskich miast, miasteczek i wsi wróciły billboardy z chrześcijańskim przesłaniem, za którymi stoi religijna fundacja założona przez miliardera z Raciborza Mateusza Kłoska.
Mateusz Kłosek to pochodzący z Raciborza, urodzony w 1975 roku przedsiębiorca, właściciel jednej z największych w Europie firm produkujących okna. Założona przez niego firma Eko-Okna zatrudnia ok 7,5 tysiąca osób i posiada własną flotę autobusów dowożących pracowników do fabryk w Kornicach i Wodzisławiu Śląskim. Na terenie zakładu funkcjonuje także kaplica, w której pracownicy mogą modlić się nawet w czasie pracy.
Spółka Eko-Okna jest największym darczyńcą fundacji Nasze Dzieci Kornice, której prezesem jest sam Mateusz Kłosek. Jej główny cel to "wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka".
Założyciel Eko-Okien i Fundacji Nasze Dzieci Kornice, często opowiada o swojej ogromnej wierze i nawróceniu. Odbierając nagrodę diecezji opolskiej Hyacinthus Opoliensis dla osób, które "znacząco przyczyniły się do rozwoju duchowego i kulturowego Śląska”, powiedział: „Jestem na 12. miejscu na liście najbogatszych Polaków, a chciałbym być na pierwszym wśród tych naprawdę najbogatszych, co gromadzą skarby nie tu, na ziemi”.